Asociațiile regionale BGL din Baden, Württemberg și Bavaria clasifică planurile autorităţilor din Baden-Württemberg de taxare pentru camioane ca fiind „inadecvate, nedrepte și prost concepute“.
Confederaţia BGL Süd, formată din Asociația Industriei transporturilor din Württemberg, Asociația Industriei transporturilor din Baden și Asociația Bavareză de Transport și Logistică, critică dur planurile de taxare a camioanelor pe drumurile naţionale și municipale în Baden-Württemberg. 

Planurile sunt inadecvate, deoarece camionul compensează deja costurile sale de călătorie și climă prin impozitul pe vehicul, taxa pe energie, inclusiv taxa suplimentară de CO2 introdusă de la începutul anului, precum și prin taxa pe autostrăzi și drumurile federale. Potrivit asociaţiilor, taxa pe un camion de 40 de tone din ultima clasă de emisii s-a triplat din 2005 până azi, iar şurubul preţurilor este mereu tot mai strâns.

Potrivit BGL Süd, planurile de taxare pentru camioane sunt inechitabile și pot afecta persoanele din zonele rurale care doresc să continue să își procure alimentele și bunurile, dar şi comerţul şi industria stabilite în zonă. Potrivit asociațiilor, costurile vor fi, în cele din urmă, suportate de cetățenii din zonele rurale odată cu achiziţia de alimente şi alte produse care vor deveni mai scumpe, precum și de numeroasele întreprinderi comerciale și industriale din zonă, din cauza costurilor mai mari de livrare.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut