Creșterea tarifelor de marfă și lipsa de containere în transportul maritim între Asia și Europa a dus la o amplificare a cererii de transport feroviar, pe care Ceva Logistics o consolidează cu noi conexiuni și cu îmbunătăţirea celor existente. În ianuarie 2020, compania a lansat o conexiune regulată cu orașul francez Dourges, în timp ce portul chinez Xi’an menține o poziție centrală în conexiunile companiei controlate de Cma Cgm. Din această locație, Ceva Logistics a trimis peste cincizeci de trenuri în Europa în ultimul an.

În prezent, de la Xi’an, trenurile Ceva călătoresc în douăzeci de zile spre Immingham, Marea Britanie, și în șaisprezece zile spre portul german Mukran. În acest din urmă caz, conexiunea regulată cu Duisburg oferă acum serviciul premium, mai rapid și mai sigur. Tot pentru Duisburg, Ceva va introduce un tren bloc de la Xi’an prin Malaszewicze, Polonia, cu un timp de tranzit de cincisprezece zile. „Criza Canalului Suez a evidențiat riscurile asociate transportului cu un singur mod și pe o singură rută. De aceea, punem la dispoziţie recentele noastre linii de trenuri bloc, noi rute și servicii premium, pentru lanţuri de aprovizionare sigure şi prețuri accesibile”, explică Xavier Bour, director de transport rutier și feroviar al Ceva Logistics.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut