Producătorul austriac de remorci, Schwarzmüller, transformă comunicarea cu furnizorii săi în procese de comandă „fără hârtie“. Comunicarea se face prin intermediul unui portal care controlează şi gestionează datele. 

Integrarea eficientă a furnizorilor

Fabasoft Approve acționează ca platformă centrală pentru procesarea comenzilor și comunicarea cu cei peste 150 de furnizori la nivel global. Notificările automate din sistem împiedică ratarea termenelor limită sau documentele neprocesate la timp. Potrivit furnizorului austriac de servicii IT, Fabasoft Approve, acest lucru facilitează şi uşurează cu mult achiziţiile şi programările, deoarece statusul proiectelor individuale poate fi observat întotdeauna în timp real. „Procesele consistente şi permanente în comunicarea cu furnizorii sunt factori cheie pentru ca lanțul nostru de aprovizionare să fie mai rezilient”, spune Roland Hartwig, CEO al Grupului Schwarzmüller. “Furnizarea timpurie și consecventă de date și documente tehnice permite integrarea digitală eficientă și fără probleme a furnizorilor”, adaugă Andreas Dangl, Business Unit Executive for Cloud Services la Fabasoft din Linz.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut