Producătorul austriac de remorci, Schwarzmüller, transformă comunicarea cu furnizorii săi în procese de comandă „fără hârtie“. Comunicarea se face prin intermediul unui portal care controlează şi gestionează datele.
Integrarea eficientă a furnizorilor
Fabasoft Approve acționează ca platformă centrală pentru procesarea comenzilor și comunicarea cu cei peste 150 de furnizori la nivel global. Notificările automate din sistem împiedică ratarea termenelor limită sau documentele neprocesate la timp. Potrivit furnizorului austriac de servicii IT, Fabasoft Approve, acest lucru facilitează şi uşurează cu mult achiziţiile şi programările, deoarece statusul proiectelor individuale poate fi observat întotdeauna în timp real. „Procesele consistente şi permanente în comunicarea cu furnizorii sunt factori cheie pentru ca lanțul nostru de aprovizionare să fie mai rezilient”, spune Roland Hartwig, CEO al Grupului Schwarzmüller. “Furnizarea timpurie și consecventă de date și documente tehnice permite integrarea digitală eficientă și fără probleme a furnizorilor”, adaugă Andreas Dangl, Business Unit Executive for Cloud Services la Fabasoft din Linz.