Transportul maritim de containere între China și Europa s-ar putea confrunta în curând cu un alt val de întârzieri în sosirea navelor de containere în porturile europene din cauza restricțiilor pe care guvernul chinez le pune în aplicare în unele locații, ca urmare a creşterii din nou a numărului de infectări cu Covid -19. Compania de analiză Sea-Intelligence atrage atenţia că restricțiile afectează deja porturile Shanghai și Ningbo.

Confirmarea vine de la compania daneză Maersk, care le-a comunicat clienților că în următoarele zece săptămâni ar putea întârzia cel puțin paisprezece plecări din porturile chineze.

Îngrădiri sunt și în sudul Vietnamului, unde, potrivit unor surse locale, cel puțin 100.000 de TEU sunt blocate în portul Cat Lai din orașul Ho Chi Minh. Saigon Newport (SNP) a declarat că a experimentat o „creștere rapidă a volumului de containere de import” la Cat Lai, care a avut un impact negativ asupra manipulării navelor. Ca urmare, a implementat măsuri pentru a încuraja expeditorii să-și ridice marfa, inclusiv oferind transport gratuit către depozitele din apropiere.

Marc Guilhem, proprietarul transportatorului Cargoteam din Ho Chi Minh, a declarat, de asemenea, că multe fabrici au închis sau au redus deja producția la 50% -70% din capacitate din cauza blocajelor.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut