La mai puțin de un an de la lansare, eMAG Genius a atins pragul de 100.000 de membri activi care beneficiază de servicii premium pe eMAG: transport gratuit, livrare rapidă și posibilitate de retur extins la 60 de zile.

Din februarie, o parte din beneficiile Genius se aplică și pentru oferte ale unor selleri din Marketplace, astfel că gama de produse care beneficiază de transport gratuit a crescut de la sute de mii la peste 2 milioane de produse.

Începând cu săptămâna aceasta, membrii Genius au un nou beneficiu: livrare gratuită de la cele peste 6.000 de restaurante din platforma de livrare tazz by eMAG, pentru comenzile tazz în valoare de minimum 75 de lei.

              „Peste 100.000 de clienți eMAG au ales să facă parte din comunitatea Genius și să se bucure de o experiență premium de shopping. Clienții Genius au beneficii acum la peste 2 milioane de produse de pe eMAG și lucrăm constant pentru noi surprize. Ne bucurăm să anunțăm că extindem beneficiile programului către ecosistemul eMAG și, începând de săptămâna aceasta, clienții Genius pot comanda mâncarea preferată de la peste 6.000 de restaurante prezente pe platforma tazz by eMAG”, a declarat Andrei Șercanean, e-commerce director eMAG.

Serviciul Genius este disponibil în 13 orașe în care clienții pot comanda produse cu livrare gratuită în cele peste 1.000 de unități din rețeaua easybox.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut