ID Logistics a investit în automatizare în locația din Dortmund, pentru a o face potrivită pentru creșterea din e-commerce a clientului său, IKEA. Cele două companii lucrează împreună din 2015. 

„Cu o investiție de zeci de milioane de euro, ID Logistics își sprijină clientul IKEA pe termen lung cu un sistem logistic de ultimă generație, extrem de automatizat, pentru piața germană de comerț electronic B2C, cu scopul de a stimula în mod durabil creșterea afacerii sale online”, a explicat Robin Otto, CEO ID Logistics Germany.

Kai Fuhlrott, Country Customer Fulfillment Manager IKEA Germania, a adăugat: „Retailul se schimbă în întreaga lume. O parte a acestei schimbări este importanța în continuă creștere a tranzacționării online. Nevoile în schimbare ale clienților sunt în centrul atenției noastre, iar acum facem încă un pas prin punerea în funcțiune a noului sistem de automatizare a locației de fulfillment a ID Logistics, pentru a oferi clienților o experiență excelentă de shopping.”

Creșterea performanței de către ID Logistics pentru comerțul electronic B2C al IKEA include aproape dublarea numărului de comenzi pentru produse cu o greutate de până la la 31,5 kg, de la 60.000 la 100.000 de pachete pe săptămână, în paralel cu reducerea amprentei ecologice, creşterea pe termen lung a locurilor de muncă de la 320 la maximum 600 și extinderea la un total de patru hale cu 44.000 m².

În plus, ID Logistics a redus deșeurile de plastic și, în loc să împacheteze coletele cu 9.000 km de bandă de plastic pe an, din 2023 foloseşte hârtie adezivă umedă, care poate fi reciclată. Noua gamă de ambalaje permite, de asemenea, un randament mai mare: toate cutiile sunt pliate la minimum pentru a minimiza numărul de camioane pe drum.

Din punct de vedere tehnic, cele mai importante inovații includ un sistem de picking de 3 km, extrem de automatizat, inclusiv lifturi de depozitare care economisesc spațiu. În plus, sistemul complet de iluminat al holurilor de 13,4 m înălțime a fost transformat la tehnologie LED, cu detectoare de mișcare. Ca urmare, locația economisește 94,28% din energie electrică numai în zona iluminatului.

„Suntem încântați să avem alături un partener ca ID Logistics, cu care avem o relație de afaceri de lungă durată. Datorită tehnologiei de ultimă generație utilizată, comenzile online ale clienților noștri pot fi procesate și mai rapid, mai eficient și mai sustenabil în viitor. Acest lucru ne ajută să ne extindem în continuare afacerea de e-commerce și, în același timp, contribuie la obiectivele ambițioase de sustenabilitate ale IKEA Germania”, spune Kai Fuhlrott.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut