Compania de mobilă IKEA a recunoscut că s-a confruntat cu diverse provocări în lanțul de aprovizionare, de la creșterea constrângerilor de transport, până la scumpirea materiilor prime.

Pentru a-și sprijini clienții să se adapteze la starea actuală a lumii, lucrul de acasă devenind norma, Ingka Group a făcut investiții „semnificative” în operațiunile fizice și online de retail, concentrate pe satisfacerea cerințelor în schimbare.

Vorbind despre costurile crescute ale companiei, generate de constrângerile continue din lanțul de aprovizionare, Tolga Öncü, director de operațiuni de retail la IKEA, Ingka Group, a declarat: „Din păcate, e pentru prima dată când costurile mai mari care au început să afecteze economia globală trebuie transferate în parte clienților noștri.”

Prețurile vor crește pe piețele Grupului Ingka, reflectând condițiile economice în schimbare care afectează toate industriile, notează logisticsmanager.com. Media creșterii este de aproximativ 9% la nivel global, cu variații între țări, în funcţie de „presiunile inflaționiste locale”. „Facem acest pas dificil acum pentru a ne asigura că ne putem îndeplini scopul de a crea o viață de zi cu zi mai bună pentru mulți oameni și pentru a ne proteja competitivitatea și rezistența companiei noastre”, a adăugat Öncü.

Cu toate acestea, compania intenționează să-și îmbunătățească standardele de livrare prin scurtarea timpilor și să facă livrarea mai sustenabilă prin direcționarea mai multor servicii prin magazinele albastre, mai degrabă decât prin centrele de distribuție pentru clienți.

Angajamentul IKEA este de a deveni sustenabil până în 2030, iar Ingka Group s-a angajat să investească încă 4 miliarde de euro în anii următori în energie regenerabilă, pe lângă investițiile de 2,5 miliarde de euro din ultimul deceniu.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut