Izolarea impusă de autoritățile chineze la Shanghai în martie trecut pentru a limita noul val de Covid-19 afectează și disponibilitatea containerelor goale. Potrivit Bloomberg, mii de containere goale sunt depozitate în portul Rotterdam, în loc ca acestea să fie folosite în Asia pentru a transporta mărfuri în Europa. Acest lucru se datorează faptului că operatorii de transport maritim acordă prioritate containerelor pline de pe navele care părăsesc portul olandez, pentru a recupera reducerea navelor trimise în China în timpul izolării din Shanghai.

Acumularea de containere goale în Rotterdam nu numai că provoacă penurie în Asia, dar ocupă spațiu în locul celor pline care sosesc și pleacă. Pentru a-l elibera, compania de transport maritim Maersk a anunțat că va muta containerele nerevendicate din port. Acest lucru se întâmplă deoarece portul chinez și-a reluat activitatea la 71% din nivelul din 12 martie și, prin urmare, are nevoie de containere goale pentru a elimina exporturile acumulate în timpul izolării și, în viitorul apropiat, pentru a exporta producția chineză pierdută în ultimele luni.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut