Compania Nike va schimba modul în care îşi desfășoară operațiunile, pentru a se potrivi mai bine „nevoilor clienților” și își va digitaliza lanțul de aprovizionare.

Ultimii doi ani au prezentat provocări unice pentru toate companiile. În timpul perioadei grele a pandemiei, echipa Nike a făcut față provocărilor, iar acum profită de oportunitatea de a accelera transformarea operațiunilor sale. De la mijlocul lui 2020, pe măsură ce consumatorii din toate segmentele au trecut imediat la angajamentul digital, Nike a început să-și transforme lanțul de aprovizionare pentru a servi consumatorii mai direct.

O parte a inițiativei de a-și transforma lanțul de aprovizionare include introducerea de centre regionale de servicii pentru a crește viteza, precizia și „durabilitatea”, a spus compania. O parte din aceasta înseamnă extinderea acestor servicii în SUA, precum și în Europa.

În plus, compania a spus că va investi în automatizare și tehnologie, precum și că va face ambalajele mai „sustenabile”. Producătorul de articole sport intenționează să realizeze acest lucru prin reducerea numărului de pachete împărțite și prin utilizarea cutiilor de carton pop-up care sunt realizate din material reciclat în proporție de 65%.

De asemenea, compania va folosi transportul terestru care emite mai puțin CO2 decât transportul aerian.

„De la începutul pandemiei globale, am știut că recuperarea și revenirea noastră la creștere nu vor fi nici liniare, nici intuitive. Am crezut că schimbările imediate și semnificative pe care le-am văzut în implicarea consumatorilor vor fi sistemice. Așa că am luat măsuri hotărâte și am început să construim un lanț de aprovizionare digital, mai întâi pentru a furniza servicii mai directe, mai rapide și mai precise pentru consumatori, dar în același timp acordând prioritate şi durabilității”, a explicat Andrew Campion, director de operațiuni Nike.

Nike se concentrează în mod evident şi pe oamenii care alcătuiesc compania. „Întotdeauna am crezut că la Nike este vorba atât despre afaceri, cât și despre personal. Mai simplu spus, lanțul global de aprovizionare se referă la oameni, iar la Nike lanțul de aprovizionare este alimentat de o echipă extraordinar de talentată și diversă de pe tot globul.”

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut