O propunere importantă a fost înaintată la sfârşitul săptămânii trecute, pe 29 aprilie, parlamentului norvegian. Aceasta cuprinde modificări aduse reglementărilor naţionale, astfel încât transportul norvegian să fie acoperit de regulile Pachetului de Mobilitate UE.

Dat fiind că Norvegia nu aparține Uniunii Europene, reglementările sale nu trebuiau adaptate la cerințele Pachetului de Mobilitate. Cu toate acestea, noile reguli UE i-au atras pe norvegieni, deoarece introduc restricții suplimentare pentru transportatorii străini. Prin urmare, guvernul local propune introducerea unor cerințe similare și pe teritoriul norvegian. Și, pentru că are nevoie de aprobarea parlamentară pentru a face acest lucru, a supus problema votului oficial.

Dacă parlamentul aprobă modificările – ceea ce pare foarte probabil – Norvegia va trebui să aducă acasă vehiculele o dată la opt săptămâni şi trebuie să respecte noile reguli de cabotaj, cu o perioadă de răcire de 4 zile. În plus, norvegienii și-au exprimat un mare entuziasm cu privire la extinderea licențelor de transport și a amenzilor administrative şi la  vehiculele cu MTMA între 2,5 și 3,5 tone.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut