Grupul maritim CMA CGM și Grupul aerian Air France-KLM au semnat un parteneriat strategic pe termen lung pe piața transportului aerian de marfă. Cele două părţi îşi vor combina astfel rețelele, capacitatea de transport de marfă și serviciile, pentru o ofertă mai competitivă şi sustenabilă.

Compania franceză de transport maritim CMA CGM achiziționează un pachet de acțiuni de până la nouă procente în compania aeriană Air France-KLM. Ca parte a unui parteneriat strategic pe termen lung în sectorul transportului aerian de marfă, compania maritimă va deveni un nou acționar principal al companiei aeriene. Cooperarea exclusivă dintre cele două părţi pe o perioadă de 10 ani vizează utilizarea în comun a capacităților de transport aerian de marfă, iar investițiile comune ar trebui să creeze creștere. Parteneriatul va valorifica echipele globale de vânzări ale ambilor parteneri, prezentând o singură voce clientului. Avioanele de marfă ale ambelor companii urmează să fie utilizate în comun și vor fi achiziționate şi mai multe. În plus, vor fi utilizate capacitățile de marfă ale zborurilor regulate Air France-KLM.

Conducerea analizează o majorare de capital de până la patru miliarde de euro pentru a rambursa ajutorul guvernului francez pentru Air France.

Compania aeriană franco-olandeză intenționează să se întoarcă pe plus în vară, după ce a pierdut miliarde de euro în timpul pandemiei. „Parteneriatul cu Air France-KLM ne permite să accelerăm semnificativ dezvoltarea diviziei noastre aeriene, CMA CGM Air Cargo, creată cu mai mult de un an în urmă. Acest parteneriat este în concordanță cu strategia CMA CGM și cu ambiția sa de a deveni lider în logistică integrată, în beneficiul clienților săi. Prin participația în companie, Air France-KLM va putea conta pe noi pentru a sprijini dezvoltarea sa viitoare”, a declarat Rodolphe Saadé, președinte și CEO al Grupului CMA CGM.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut