Producătorul olandez Philips intenționează să simplifice organizarea și să reducă cheltuielile de operare, inclusiv prin reducerea imediată a aproximativ 4.000 de poziții la nivel global. CEO-ul companiei, Roy Jacobs, a numit-o o „decizie dificilă, dar necesară” într-un comunicat de presă al companiei.

Vânzările grupului în trimestrul al treilea au scăzut cu 5%, până la 4,3 miliarde EUR. EBITA ajustat a fost de 209 milioane EUR sau 4,8% din vânzări, comparativ cu 512 milioane EUR în T3 2021. Compania a încheiat trimestrul cu o pierdere netă de 1,3 miliarde de euro față de un rezultat pe profit cu un an înainte.

Performanța Philips a fost afectată de probleme de aprovizionare, inflație, blocaje din cauza Covid în China și situația din Ucraina. În plus, în 2021, compania s-a confruntat cu nevoia de a rechema 4 milioane de aparate de respirat din cauza „riscurilor potențiale pentru sănătate identificate”. „Ne confruntăm cu multe provocări, iar cifrele noastre din T3 2022 reflectă acest lucru. Cea mai dificilă, dar necesară soluție este reducerea a 4.000 de locuri de muncă în întreaga lume. Acest lucru este necesar pentru a începe restructurarea companiei și pentru a atinge potențialul Philips”, declară Roy Jacobs într-un comunicat de presă al companiei.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut