Cererea scăzută și costurile ridicate determină mai mulți giganți din industria alimentară să abandoneze produsele cu vânzări reduse, potrivit Reuters. Atât Kraft Heinz, cât și Kellogg, Mondelez, Nestle sau Unilever, au anunțat reducerea gamelor pentru a contracara contracţia cererii și creșterea costurilor de producție.

De exemplu, Kraft Heinz a încetat să mai producă maioneza, iar Kellogg a eliminat shake-urile proteice vândute sub marca Special K.

Nestle și Unilever spun că au făcut economii de miliarde anul trecut, după ce au renunțat la aluatul din portofoliile lor de produse. De asemenea, Unilever a redus numărul de arome de înghețată oferite sub mărcile Magnum și Ben & Jerry’s.

„Am avut uneori tendința de a lansa multe produse, pentru că e incitant. Dar trebuie să fim foarte atenţi”, spune Martin Renaud, senior manager la Mondelez, care consideră că au fost lansate prea multe arome diferite sub mărci precum Oreo.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut