La aproape doi ani de la lansare, serviciul eMAG Genius a ajuns la peste 340.000 de clienți. Livrarea rapidă, gratuită și flexibilă a adus clienților Genius economii în bani, dar și timp liber. Astfel, un client Genius care a folosit serviciul timp de un an, a economisit, potrivit eMAG, în medie, 374 de lei din taxele de transport.

În plus, a economisit, în medie, patru zile pe an comandând online tot ce are nevoie, comparativ cu cineva care merge la supermarket sau la mall. Clienții își pot verifica nivelul economiilor pe care le-au făcut folosind serviciul Genius din contul lor de client. „Comerțul online a transformat și va continua să modeleze obiceiurile de consum ale românilor, prin economia de timp, bani și efort. În contextul în care prețurile sunt mai mari, iar bugetele disponibile nu au evoluat, fiecare decizie financiară e cântărită mai atent și clienții se orientează către soluții mai avantajoase de a comanda produsele necesare. Serviciul eMAG Genius este un abonament la cumpărături fără efort și o soluție prin care clienții pot economisi”, a declarat Andrei Șercanean, VP ecommerce Services eMAG.

Ultimii doi ani au marcat schimbări în obiceiurile de consum ale oamenilor, iar comerțul online a devenit mai accesibil. În acest context, clienții și-au diversificat coșul de cumpărături, comandând produse din mai multe categorii. În medie, un client Genius plasează o comandă pe săptămână cu livrare gratuită din categorii diverse, de la băuturi, produse pentru copii, îngrijire personală, curățenia casei, fashion, până la produse pentru casă și grădină, testând permanent categorii noi.

Clienții au așteptări tot mai mari legate de ușurința în livrare, flexibilitatea și predictibilitatea serviciilor. Astfel, 70% dintre comenzile realizate de clienții Genius sunt cu livrare la una dintre cele peste 2.700 de unități easybox.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut