DP World, cu sediul în EAU, își va integra operațiunile europene printr-un joint venture încheiat între două filiale: P&O Ferrymasters din Marea Britanie și Unifeeder Shortsea din Danemarca. Astfel, DP World dorește să le ofere clienţilor „o soluție logistică multimodală unică”, ce va face „lanțurile de aprovizionare europene eficiente, rapide și durabile”.

Unifeeder Shortsea urmează să fie consolidată sub marca P&O Ferrymasters pentru a oferi servicii rutiere, feroviare și maritime pe distanţe scurte, care se pot combina cu serviciile feroviare și pe barje ale Imperial Logistics. „Prin unirea forțelor, vom stabili o marcă unică pentru servicii de transport multimodal și logistică la nivel european”, a declarat Timm Niebergall, CEO al P&O Ferrymasters.

DP World spune că poate oferi acum servicii feroviare și pe barje la 95% din terminalele sale europene, iar facilitățile majore din porturile din Marea Britanie, Olanda și Belgia pot face legătura feroviară și pe barjă cu portul Constanța, via Brăila. Constanța trimite aproximativ 30% din mărfuri pe calea ferată către destinații est-europene.

Mai mult, investiția DP World în infrastructura feroviară la unitatea din Yarimca, Turcia, leagă Europa de Est cu Orientul Mijlociu și Asia.

Potrivit DP World, fuziunea va avea loc cu efect imediat și este de așteptat să întărească poziția grupului pe piața intermodală din Europa.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut