Anul trecut a fost marcat de probleme cu livrările de camioane noi, în timp ce transportatorii prezentau o cerere record care a dus și la golirea parcurilor de vehicule rulate.

De când a început 2022, s-au auzit deja comentarii deloc pozitive din partea transportatorilor din Polonia, în sensul că s-au îngheţat comenzile până în primăvara următoare sau comenzile preluate acum nu vor fi livrate mai devreme de sfârşitul anului, notează 40ton.net. Între timp, a apărut şi o confirmare oficială a acestui lucru, sub forma unui comentariu al președintele mărcii DAF, Harry Wolters, care a vorbit în „Eindhovens Dagblad”, un cotidian din orașul în care DAF are principala unitate de producție.

Liderul incontestabil al pieței poloneze va întâmpina în continuare probleme serioase cu furnizarea de circuite integrate. În același timp, compania are destui clienți pentru a face din 2022 un an record pentru el. „Avem în prezent un set complet de comenzi. Dacă cineva vrea un camion mai târziu, în acest an, chiar trebuie să se grăbească.”

Înlocuirea generațiilor de vehicule se dovedește a fi, de asemenea, importantă. Anul trecut, adică în primele luni după lansare, DAF a strâns deja 23.000 de comenzi pentru noile modele XF, XG și XG+. Pe de altă parte, președintele recunoaște că, din punct de vedere al cantității de electronice, este clar un design mai avansat, care necesită nu numai mai multe circuite integrate, ci și noi tipuri de circuite, creând astfel o provocare și mai mare.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut