Inspectoratul General pentru Transport Rutier din Polonia a anunțat planurile de modernizare a sistemului CANARD, în vederea îmbunătățirii controlului vehiculelor și siguranței rutiere, după cum arată serviciul de presă al Inspectoratului Principal de Transport Rutier al Republicii Polone (GITD). Înlocuirea radarelor vechi cu unele noi va aduce beneficii tangibile nu doar sistemului CANARD, ci și siguranței rutiere, pentru că prezintă o calitate superioară a fotografiilor și o funcționare neîntreruptă 24/7 pe tot parcursul anului.

În prezent, Centrul de Monitorizare Automată a Traficului CANARD folosește peste 430 de radare pentru a monitoriza traficul, iar cele mai multe dintre ele sunt dispozitive Fotorapid CM care sunt deja uzate și adesea eșuează.

Din acest motiv, a fost elaborat un proiect de modernizare și extindere a sistemului CANARD, al cărui scop este creșterea eficienței și eficacității măsurilor de control efectuate. Înlocuirea vechii tehnologii de înregistrare a unei nereguli va duce la o îmbunătățire radicală a calității fotografiilor realizate, ceea ce va crește posibilitatea identificării celui care nu respectă legea. Termenii de referință conțin următoarele condiții :

– fotografiile noilor radare vor trebui să arate o imagine clară a șoferului vehiculului indiferent de condițiile meteo;

– camera de viteză este necesară pentru a înregistra imaginea în așa fel încât plăcuțele de înmatriculare ale vehiculelor să poată fi recunoscute;

– radarele ar trebui să recunoască automat tipul vehiculului (motocicletă, mașină, camion etc.);

– ar trebui să fie posibil să se conecteze dispozitive suplimentare la o cameră de viteză, cum ar fi o cameră care permite înregistrarea unei imagini sincronizate a spatelui mașinii (importantă atunci când apar încălcările ale motocicliștilor);

– noile radare ar trebui să măsoare viteza vehiculelor simultan pe mai multe benzi, fără a fi nevoie de modificarea setărilor, ceea ce anterior era imposibil în majoritatea locurilor.

Prima fază a proiectului presupune înlocuirea a 100 de dispozitive cu poziţie fixă. Antreprenorul va fi selectat în ianuarie 2022. Din momentul semnării contractului, antreprenorul va avea la dispoziție 52 de săptămâni pentru a finaliza comanda evaluată la aproximativ 5,33 milioane EUR. În total, 247 de camere vor fi înlocuite.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut