După ce a lansat o gamă extinsă de camioane electrice pentru distribuție, Renault Trucks își continuă tranziția către transportul cu emisii zero și produce primul său camion electric destinat aprovizionării șantierelor. Primul camion D Wide Z.E. prevăzut cu benă basculabilă Jocquin și macara Hiab X HiPro 142-E este livrat către Grupul Noblet, din Franţa, urmând să fie operat în regiunea Parisului.

Producătorul de camioane este pregătit să livreze un model 6×2 D Wide Z.E de 26 tone, cu punte spate directoare, benă basculabilă și macara. Acest vehicul complet electric este echipat cu un pachet de patru baterii de 66 kWh care pot fi reîncărcate în mai puțin de 10 ore de la o priză de 22 kW și în mai puțin de 2 ore în regim de încărcare rapidă (150 kW). De exemplu, o reîncărcare parțială de o oră (22 kW) va oferi o autonomie suplimentară de 15-20 km, făcând din electricitate tehnologia ideală pentru utilizarea urbană.

Datorită nivelului redus de zgomot și absenței emisiilor de noxe, Renault Trucks D Wide Z.E. este perfect potrivit pentru aprovizionarea șantierelor, în special în mediile urbane și periurbane. Pe șantierele de construcții, macaralele și benele basculabile – care, de regula, necesită menținerea motorului în funcțiune – vor fi acționate acum fără emisii de CO2 sau zgomot. Confortul lucrătorilor și calitatea vieții locuitorilor vor fi astfel îmbunătățite semnificativ. 

 

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut