Construcția celei de-a treia linii ferate între Emmerich și Oberhausen va presupune o perioadă de 80 de săptămâni de disponibilitate limitată pentru traficul feroviar transfrontalier. De la începutul lunii noiembrie 2024, până la sfârșitul lunii mai 2026, mai puține trenuri pot circula peste granița olandezo-germană. Într-un total de 20 de săptămâni, tronsonul va fi închis complet pentru transportul feroviar de marfă.

Construcția celei de-a treia șine de către DB Netze, care a început în 2016 și se pare că va dura până în 2026, a cauzat până acum o capacitate limitată a rețelei feroviare. „ProRail ia în considerare o Restricție temporară a capacității (TCR) de 80 de săptămâni, cu disponibilitate alternativă a unei singure șine și închidere totală pentru traficul internațional de trenuri, pentru construcția unei a treia linii între Emmerich și Oberhausen de către DB Netz, din noiembrie 2024 până la sfârșitul lunii mai 2026”, scrie administratorul de infrastructură olandez. „În perioada TCR de 80 de săptămâni, ProRail va planifica doar lucrări pe rutele de abatere care sunt rezonabil necesare în acea perioadă sau care nu produc un impact suplimentar.” ProRail promite că restricțiile de capacitate vor avea o durată maximă de un weekend pe rutele de abatere de la Kijfhoek la Venlo, de la Kijfhoek la Bad Bentheim și alte câteva rute din cadrul rețelei. De asemenea, s-a angajat să publice o versiune adaptată a Cartei Coridorului pentru noiembrie 2024 – mai 2026, potrivit Rail Freight.

Hans-Willem Vroon, directorul asociației RailGood, consideră că închiderea totală de 20 de săptămâni va însemna pentru „75 de trenuri de marfă pe zi riscul de a nu putea circula între noiembrie 2024 și mai 2026”. El este surprins de faptul că în prezent se formează o strategie care să compenseze călătorii afectați, dar nu și trenurile de marfă.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare