În Rusia, sancţiunile impuse de Uniunea Europeană şi ieşirea de pe piaţă a producătorilor străini de automobile au afectat puternic sectorul auto, cu pierderi mari resimțite de furnizorii de servicii de transport de vehicule.

Războiul din Ucraina și sancțiunile impuse afacerilor rusești au afectat producția și vânzările din sectorul auto, cu consecințe grave pentru furnizorii de transport de vehicule. „Transportul de automobile finite a scăzut foarte mult. În prezent, doar circa 20-30% din flota companiei mai funcționează, și asta doar pentru că firma are un portofoliu diversificat de clienți”, mărturiseşte Ekaterina Golubeva, director de vânzări și marketing al companiei ruse de transport Vectura.

Însă există firme concurente care se află într-o situaţie şi mai dificilă, cu întreaga flotă trasă pe dreapta, şoferii trimişi în concediu, iar mai mult de jumătate din angajaţii din birouri concediaţi.

Situaţia a fost amplificată de faptul că sancţiunile s-au aplicat imediat după pandemia de Covid, companiile nemaiavând posibilitatea să îşi revină, să își îmbunătățească sănătatea financiară şi să-şi ramburseze datoriile.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut