Nevoia de șoferi a companiilor de transport a crescut de la o zi la alta, în special pentru a putea oferi servicii mai bune clienților din sectorul e-commerce care a înregistrat o explozie odată cu pandemia de coronavirus. Ca urmare, lanțul american de retail Walmart a accelerat achiziția de șoferi de camion prin creșterea salariilor celor care tocmai vor accesa sectorul, la aproximativ 110.000 de dolari pe an.

Potrivit presei americane, lanțul de retail Walmart din SUA, care se evidențiază ca una dintre puținele companii care realizează cu propria flotă de camioane achiziţiile şi livrările, a anunțat că a crescut salariul mediu pentru noii șoferi de la aproximativ 88.000 USD/an, la 95.000 – 110.000 USD/an.

Deși se raportează că Walmart are nevoie de noi șoferi în fiecare zi pentru a livra mărfuri în magazine și în depozitele care deservesc activitatea de e-commerce, precum și pentru a satisface cererea în creștere pentru comenzile online ale clienților, compania a angajat numai în 2021 circa 4.500 de șoferi de camion și a ajuns astfel la un total de 12.000 de șoferi. „Această nouă majorare a salariului ne va ajuta să continuăm să recrutăm în mod agresiv, pentru a putea satisface cererea cea mai ridicată din toate timpurile venită din partea clienților”, a declarat un purtător de cuvânt al Walmart.

Potrivit datelor Biroului de Statistică a Muncii din SUA, salariul mediu pentru șoferii de camioane pentru transport pe distanţe lungi a fost de 47.000 USD/an în 2020, de 57.000 USD/an în 2021, iar acum a ajuns să se dubleze.

După creșterea activităților de transport ca urmare a pandemiei de coronavirus, lipsa de șoferi de camion din Statele Unite a atins anul trecut un maxim istoric, de peste 80.000 de lucrători, potrivit American Trucking Associations.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut