Retailerul francez Intermarché a anunțat încheierea unui parteneriat de aprovizionare cu Louis Delhaize Group pentru produse de larg consum, ca urmare a dizolvării parteneriatului de achiziţii al acestuia cu Carrefour.
Într-o declarație, Intermarché, parte a Groupement Les Mousquetaires, a declarat că a luat legătura cu Louis Delhaize în vederea „încheierii unui parteneriat de achiziţii”.
Acesta a menționat că, în „contextul unei inflații ridicate” și al așteptărilor consumatorilor cu privire la prețul mărfurilor, „un astfel de parteneriat va fi capabil să întărească competitivitatea ambelor grupuri”.
Înainte de acest anunț, Carrefour a emis o declarație prin care informa că acordurile de achiziţii dintre Carrefour și Louis Delhaize vor înceta pe 28 februarie 2023 pentru Franța și pe 31 decembrie 2022 pentru Belgia și Luxemburg.
Louis Delhaize operează în Franța, Belgia, Luxemburg și România, în principal sub mărcile Cora, Match, Louis Delhaize și Delitraiteur. Între timp, Intermarché este prezent în Franța, Belgia, Polonia și Portugalia cu mărcile Intermarché și Netto.
În ceea ce privește Franța, Intermarché plănuiește să furnizeze în principal mărci naționale către Louis Delhaize, în timp ce în Belgia și Luxemburg, cele două grupuri plănuiesc să dezvolte un birou central de achiziții, care va fi administrat de Intermarché, ce va negocia în numele celor doi parteneri.
Contractul de parteneriat dintre cele două firme va avea, potrivit ESM, o durată de cinci ani și va fi evaluat la încheierea acestei perioade.