Anadolu Isuzu și-a deschis un centru logistic european la Stuttgart, Germania, în conformitate cu obiectivul său de a îmbunătăți calitatea serviciilor post-vânzare și satisfacția clienților pe piețele externe.

Marca turcească de vehicule comerciale Anadolu Isuzu își continuă investițiile strategice concentrate atât pe deschiderea către noi piețe, cât și pe consolidarea prezenței sale pe piețele existente, în conformitate cu obiectivul său global de creștere. Anadolu Isuzu, care a atins cele mai mari cifre din istoria companiei cu recentele sale succese la export, a deschis un centru logistic la Stuttgart, Germania, pentru a-și consolida rețeaua de vânzări și service. Centrul își propune să dezvolte un serviciu post-vânzare de calitate și orientat către clienți.

Centrul logistic, care are capacitatea de a expedia piese de schimb în fiecare zi, își propune să accelereze și să faciliteze semnificativ procesele de afaceri prin reducerea la minimum a timpilor de așteptare și transfer al pieselor de schimb pentru distribuitorii Anadolu Isuzu din Europa. Datorită Centrului European de Logistică, Anadolu Isuzu va reduce la o zi timpii de livrare a pieselor de schimb.

Directorul pentru Funcții Operaționale al Anadolu Isuzu, Hakan Özenç, a declarat că logistica este una dintre cele mai importante verigi din procesele lanțului de aprovizionare din industria auto. „Urmărim excelența și sustenabilitatea. În această direcție, dezvoltăm cele mai potrivite soluții pentru nevoile clienților noștri de pe piețele externe, precum și din țară. Centrul logistic de la Stuttgart, Germania, va juca un rol esențial în planificarea mai precisă și eficientă a livrărilor noastre către piețele de export europene și în gestionarea eficientă a tuturor proceselor relevante. Acest centru va accelera expedierea pieselor de schimb auto către stațiile de service și întreținere, ceea ce reprezintă o operațiune logistică dificilă. Centrul nostru logistic european reprezintă un pas important către realizarea eficientă a serviciilor noastre de logistică și obținerea unei satisfacții ridicate a clienților, în conformitate cu obiectivele noastre de creștere.”

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut