Cargus pune la dispoziția magazinelor online tot mai multe opțiuni de livrare, susținând jucătorii din comerțul electronic în creşterea vânzărilor prin utilizarea unui serviciu de expediere și recepție a coletelor (click & collect), care atrage și fidelizează consumatorii. Compania a investit constant în dezvoltarea serviciului click & collect, crescând succesiv numărul de locații convenabile de puncte de acces Ship & GO, fie prin achiziția de spații noi în nume propriu, fie prin parteneriate cu business-uri locale.

Acesta e un răspuns la nevoile tot mai mari ale consumatorilor din online, care se așteaptă la livrări nu doar la adresă, ci și în locuri din apropiere, de unde își pot ridica în mod convenabil coletele, în orice moment al zilei.

“Primul pas al strategiei noastre a fost să investim în infrastructura operațională pentru a menține cele mai înalte standarde de livrare și pentru a pregăti organizația pentru viitoarea transformare digitală. Anul trecut, prioritatea noastră a fost să ne concentrăm pe implementarea celor mai inovatoare soluții pe last mile disponibile pe piață și de a îmbunătăți experiența clienților printr-un proces de livrare și recepționare a coletelor rapid și facil. Deschiderea punctului Ship & Go cu numărul 500 este o etapă importantă pentru atingerea obiectivului nostru de a construi o rețea națională de 2000 de puncte PUDO în acest an și de a oferi un serviciu de livrare sustenabil”, a declarat Jarosław Śliwa, CEO Cargus.

Punctul Ship & Go cu numărul 500 a fost deschis pe Șoseaua Mihai Bravu şi va deservi zona Iancului din Capitală. La deschidere, a participat și CEO-ul Cargus, Jarosław Śliwa. “Observăm această mare oportunitate care decurge din dezvoltarea comerțului electronic și schimbarea obiceiurilor de cumpărare, așa că investim în dezvoltarea serviciilor de livrare și colectare a coletelor în rețeaua noastră națională Ship & Go. Acesta este un proiect de afaceri important, care face parte din strategia noastră de a dezvolta segmentul de retail. Oferim clienților noștri acces la peste 500 de puncte Ship &Go, în cele mai populare orașe din România, unde destinatarii finali pot alege să predea și să le fie livrate produsele. Investim continuu în extinderea rețelei PUDO și am reușit performanța de a dubla numărul punctelor Ship & Go din România în mai puțin de trei luni”, a declarat Alexandru Moraru, managerul rețelei PUDO (Ship & Go) Cargus.

În acest moment, sunt deschise puncte Ship & Go în București, Cluj, Constanța, Timișoara, Brașov și Pitești. Iar din lmartie se vor mai adăuga alte 4 orașe în rețea: Iași, Craiova, Oradea și Ploiești. În toate punctele Ship & Go din țară, destinatarii beneficiază de livrare în următoarea zi lucrătoare din momentul în care curierul Cargus a primit coletul de la vânzător. Apoi, aceștia au la dispoziție până la 5 zile lucrătoare pentru a-și ridica coletele, dacă aleg de la început un punct Ship & Go ca destinație de livrare.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut