Furnizorul internațional de servicii de logistică DSV, care se bazează pe automatizare, a pus în funcțiune o soluție tehnologică Knapp pentru un nou centru de distribuție în Venlo, Olanda. DSV se pregătește astfel pentru cerințele crescânde de comerț electronic și B2B ale clienților săi din industriile de produse textile și sportive.

Cicluri de viață din ce în ce mai scurte ale produselor, tentația mărcilor globale, creșterea rețelelor sociale și canalele multiple de vânzare necesită soluții agile pentru lanțul de aprovizionare din e-commerce. DSV oferă acest lucru clienților săi din industria textilă și sportivă pentru a le oferi un avantaj competitiv prin soluții logistice remarcabile. Atunci când a ales tehnologia de automatizare și software-ul de logistică a depozitelor pentru noua fază de construcție în locaţia din Venlo, DSV a decis în favoarea Knapp AG.

Soluția omnichannel se bazează pe un sistem de stocare de la tehnologia OSR Shuttle Evo, care poate fi folosită atât pentru procesarea comenzilor de la magazin, cât și a comenzilor de comerț electronic. Sistemul de navetă furnizează culegătorilor articolele de care au nevoie pentru a compila comenzile clienților. Punctele de lucru din seria Pick-it-Easy sunt proiectate pentru a fi deosebit de ergonomice, iar fiecare stație de lucru poate accesa fiecare articol din depozit. Stațiile de service cu valoare adăugată sunt folosite pentru a rafina comenzile individuale ale clienților înainte să se închidă automat cutiile de expediere și să ia calea cea mai rapidă către destinatari. „În noul nostru depozit se folosește cea mai modernă și inovatoare tehnologie de automatizare pentru a răspunde cerințelor clienților noștri și nevoilor clienților acestora. Noile procese automatizate și metode de lucru bazate pe principiul marfa către persoană ne fac operațiunile și mai eficiente. Acum ne putem folosi personalul de specialitate pentru sarcinile mai complexe, în timp ce soluțiile automate preiau sarcinile mai simple”, explică Peter van der Maas, vicepreședinte executiv la DSV.

Johannes Holas, Vicepreședinte Fashion Solutions la Knapp, adaugă: „Împreună cu DSV, a fost dezvoltat un design extrem de flexibil, adaptat exact nevoilor afacerii omnichannel. Implementarea la timp a proiectului în mijlocul pandemiei a fost posibilă datorită performanței echipelor de proiect DSV și Knapp.” Sistemul este în funcțiune de la începutul lui octombrie 2021.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut