FlixMobility, furnizorul global de servicii de mobilitate prin intermediul FlixBus și FlixTrain, a achiziționat Greyhound Lines, cel mai mare operator de transport cu autocarul pe distanțe lungi din SUA, de la FirstGroup plc. Această achiziție marchează un nou pas important în viziunea FlixMobility de a oferi călătorii accesibile, convenabile și prietenoase cu mediul pentru consumatorii din întreaga lume.
Rețeaua globală FlixBus deservește peste 2.500 de destinații în 36 de țări pe lângă SUA, cu 400.000 de conexiuni zilnice. În prezent, Greyhound conectează aproximativ 2.400 de destinații în America de Nord, cu aproape 16 milioane de pasageri în fiecare an. Autobuzele pe distanțe lungi reprezintă un pas esențial pentru transformarea mobilității sustenabile la nivel mondial datorită performanțelor în ceea ce privește cantitatea de emisii de CO2. Recenta rundă de finanțare atrasă de FlixMobility este un semn clar al angajamentului pentru un viitor verde. Prin achiziția Greyhound, FlixMobility este tot mai aproape de viziunea sa de a oferi opțiuni de transport accesibile și prietenoase cu mediul înconjurător. André Schwämmlein, fondator și director executiv FlixMobility, a declarat: “Consumatorii din America de Nord caută din ce în ce mai mult soluții de mobilitate accesibile, confortabile, inteligente și sustenabile. O ofertă extinsă va atrage un număr tot mai mare de călători care vor renunța la autoturismul personal și se vor orienta către servicii de transport în comun cu autobuze interurbane. Împreună, FlixBus și Greyhound vor răspunde acestei cereri în creștere. Pe măsură ce afacerile noastre continuă să își revină după efectele pandemiei, vom replica succesul obținut deja în 37 de țări cu abordarea noastră inovatoare, centrată pe client.”
Jochen Engert, fondator și director executiv al FlixMobility, a precizat: “Extinderea continuă a rețelei noastre prin parteneriate și achiziții a fost întotdeauna o parte integrantă a strategiei de creștere pentru a ne consolida prezența globală. Achiziția Greyhound este un pas important și consolidează poziția FlixBus în SUA. Echipele FlixBus și Greyhound împărtășesc o viziune comună, aceea de a oferi mobilitatea inteligentă, accesibilă și sustenabilă pentru toți.”

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut