Pachetul semnificativ de reduceri de taxe al noului cancelar britanic, special conceput pentru a sprijini creșterea afacerilor, a fost în mare măsură salutat de sectorul transportului și logisticii. Industria laudă aceste măsuri, dar solicită sprijin pe termen lung, estimând că energia (inclusiv costul cu combustibilul) va ajunge să reprezinte 28% din costurile companiilor de logistică în următorul an.

Kate Jennings, director de politici al Asociaţiei Logistics UK, a lăudat acțiunea guvernului de a ajuta la susţinerea prețurilor la energie. „Zonele de investiții pentru dezvoltarea industrială și comercială la nivel național sunt un pas pozitiv. Logistica este un sector în creștere, care susține deja multe dintre regiunile Regatului Unit. Pentru a maximiza oportunitățile potențiale de creștere ale acestor zone, va fi important să includem industria logistică între priorităţi.”

Kate Jennings aminteşte că a existat o oportunitate ratată în privința taxei la combustibil și că Logistics UK a cerut o reducere de 6p pe litru. „Chiar și cu modificările anunțate, energia – inclusiv costurile cu combustibilul – va crește la 28% din costurile afacerii în următorul an. Motorina este cel mai mare cost de operare pentru companiile de logistică din Marea Britanie. În cele șase luni până la 1 iulie 2022, costurile cu motorina pentru operatori au crescut cu aproape 50%. Drept urmare, Logistics UK a cerut în mod constant o reducere suplimentară de 6p pe litru, ceea ce estimează că ar duce la o economie medie de 2.830 de lire pe an, per camion de 44 de tone. Cei 99% din industria de logistică rutieră care sunt IMM s-ar putea să nu aibă de ales decât să transfere aceste costuri către consumatori și pentru lucrătorii cheie, inclusiv cei care lucrează în logistică, costul deplasării la locul de muncă este o problemă majoră a costului vieții.”

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare