În aprilie 2022, Lidl și-a înființat propria companie de transport maritim dedicată containerelor. Decizia a fost luată cu scopul de a aborda problema întârzierilor și a tarifelor mari de transport practicate de marii transportatori intercontinentali. Compania se numește Tailwind Shipping Lines, iar în scurt timp a achiziționat patru nave portacontainere între 3.800 și 5.500, destinate rutelor între Asia și Europa. În august, prima dintre aceste nave, Wiking (cu o capacitate de 44.957 TEU) a finalizat călătoria inaugurală pe serviciul China-Europa Panda, care are rotația Taicang, Ningbo, Dachan Bay, Koper, Barcelona, Rotterdam. Înainte de a se întoarce în China, nava container a încărcat containere goale în Anvers.
Pe lângă Wiking, serviciul China-Europa Panda – care are o frecvență de șaisprezece zile și folosește 4 nave: Jadrana (geamănul Wiking), Talassa (de la 5.527 TEU) și Northern Volition. Talassa și Jadrana au plecat deja din porturile chinezești și primele au aterizat la Koper. De când Lidl a decis să gestioneze containerele în mod direct, tarifele de transport între China și Europa au scăzut semnificativ, dar există încă probleme de înfundare a porturilor, agravate de grevele din porturile britanice și germane. Astăzi există timpi de călătorie de până la o sută de zile. Navele cu vânt în pupa călătoresc în schimb 17 zile de la Chang Bay până la Koper, cele mai apropiate porturi de pe cele două continente.