După plecarea Coca-Cola și Pepsi, băuturile răcoritoare ale acestora au fost înlocuite cu mărci asemănătoare, scrie Forbes. Băuturile noi, sub mărcile Cool Cola, Fancy și Street, au ocupat o nișă pe piața rusă după plecarea Coca-Cola și Pepsi, respectiv în mai şi iunie acestea au atras 5% din piață.

„Ne-am asumat această provocare pentru că este o oportunitate uimitoare care nu s-ar mai putea repeta vreodată. Companiile străine părăsesc piața”, a declarat Natalia Sakhnina, CEO al Chernogolovka.

Compania Chernogolovka producea anterior limonadele Baikal și Tarkhun, iar acum a început să producă propria cola sub mărcile Cola Chernogolovka și Fantola.

Tot în luna mai a acestui an, Ochakovo a lansat omologii mărcilor americane – Cool Cola, Fancy și Street. Potrivit CEO-ului Ochakov, Yuri Antonov, vânzările de băuturi răcoritoare ale tuturor mărcilor companiei în perioada mai-iunie 2022 s-au dublat față de aceeași perioadă a anului trecut.

În același timp, analiștii NielsenIQ au constatat că în mai-iunie 2022, vânzările de băuturi răcoritoare în Rusia au scăzut cu 5,5% în termeni fizici, comparativ cu aceeași perioadă din 2021.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut