În Rusia, fabricile companiei sunt situate în 6 regiuni – Kaluga, Vologda, Vladimir, Samara, regiunile Krasnodar și Perm. De asemenea, compania are în construcţie o nouă fabrică în regiunea Novosibirsk.

La nivel global, compania își propune să treacă 800 de locuri de producție, birouri și centre de depozitare la energie 100% regenerabilă până în 2025. Acest angajament face parte din foaia de parcurs globală a Nestlé privind schimbările climatice, care își propune să reducă la jumătate emisiile GES până în 2030 și să obțină emisii nete zero până în 2050.

Potrivit estimărilor preliminare ale Nestlé, reducerea emisiilor de CO2 în atmosferă va însuma peste 80.000 de tone pe an, datorită trecerii tuturor fabricilor din Rusia la surse regenerabile de energie, notează retail.ru. Ca alternativă „verde”, toate unitățile de producție din Rusia folosesc energie electrică generată din parcuri eoliene. „Trecerea la energie electrică 100% regenerabilă este un pas important către reducerea emisiilor de CO2 în operațiunile noastre. Suntem mândri să contribuim la salvarea planetei pentru generațiile viitoare, atingând această piatră de hotar în toate fabricile noastre din Rusia în 2021”, a declarat Martial Rolland, șeful Nestlé Rusia și Eurasia.

Una dintre primele fabrici Nestlé care a trecut la electricitate verde în Rusia a fost Nestle Purina PetÇare din Vorsino, regiunea Kaluga – în 2020, acest proiect a făcut posibilă reducerea emisiilor de CO2 cu 20.500 t/an. De asemenea, compania investește în proiecte de eficiență energetică în toate fabricile pentru a reduce consumul total de energie.

Pentru a aborda schimbările climatice, Nestlé Rusia își accelerează activitatea în următoarele domenii prioritare: îmbunătățirea gamei de produse și a ambalajelor, trecerea la surse regenerabile de energie și la o economie circulară în producție, sprijinirea practicilor agricole din surse regenerabile, îmbunătățirea soluțiilor logistice și, de asemenea, crearea de proiecte noi. Compania implementează o serie de programe pentru a implica angajații în agenda sa de durabilitate, ajutând consumatorii să aleagă băuturi și alimente mai responsabil.

 

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare