Jungheinrich obține rezultate pozitive în primele trei trimestre ale anului financiar 2021. Chiar și în contextul provocator și al tensiunilor din lanțurile de aprovizionare la nivel global, Grupul a reușit să își crească principalele cifre financiare, în unele cazuri semnificativ, comparativ cu 2020. Comenzile primite în primele nouă luni au depășit cu 31% cifrele anului precedent, ajungând la 3,58 miliarde de euro. Veniturile grupului au crescut la 3,02 miliarde de euro. Într-o piață cu un mediu care continuă să fie dificil, EBIT s-a îmbunătățit cu 72%, ajungând la 258,4 milioane de euro. Rentabilitatea EBIT a crescut la 8,6%. Creditul net s-a ridicat la 295 de milioane de euro (30 septembrie 2021). Comenzile în stoc la Jungheinrich AG au ajuns la 1,43 miliarde de euro la data bilanțului și au fost astfel cu 71% mai mari decât în anul precedent.

Lars Brzoska, Președintele Board-ului Jungheinrich AG a declarat: “În ciuda blocajelor de aprovizionare la nivel mondial și a costurilor mult mai mari ale materialelor, Jungheinrich a înregistrat o evoluție foarte bună în primele nouă luni, reuşind în mare măsură să evite blocajele de producție prin gestionarea țintită și la timp a lanțurilor de aprovizionare. Rezultatul bun și comenzile solide aflate în stoc ne oferă un avânt pentru dezvoltarea în continuare a afacerilor și pentru consolidarea implementării Strategiei noastre 2025+.”

Având în vedere evoluția actuală a pieței și a afacerilor, compania a revizuit și ajustat obiectivele strategiei. Astfel, se așteaptă acum ca veniturile Grupului să crească organic până la 5,5 miliarde de euro (anterior: 4,6 miliarde de euro), obiectivul de rentabilitate a vânzărilor EBIT să se situeze într-un interval cuprins între 8% și 10% (anterior >8%), iar noul indicator cheie de performanță ROCE să atingă o valoare între 21% și 25%. Se preconizează că EBIT per angajat va fi de aproximativ 23.000 de euro.

Mobilitatea electrică este specializarea principală a Jungheinrich. Noua generație de echipamente cu baterie litiu-ion integrată constituie o parte esențială a orientării strategice din acest domeniu. În 2021, Jungheinrich a introdus pe piață încă două noi utilaje cu acest concept de baterie. Ambele transpalete electrice sunt semnificativ mai scurte decât modelele anterioare datorită acestei integrări inteligente a bateriei. Acest lucru le conferă o agilitate și o manevrabilitate deosebită în timpul operării și asigură precizia chiar și în cele mai înguste spații. De asemenea, creează un spațiu de depozitare suplimentar valoros.

Proximitatea față de clienți, prin prezența locală într-o rețea internațională, este unul dintre factorii centrali pentru Jungheinrich. Obiectivul strategic al Strategiei 2025+ este acela de a extinde în continuare amprenta globală a Grupului și de a atinge o cotă de 20% din venituri din afara pieței europene de bază. Acesta este motivul pentru care Jungheinrich intenționează să își sporească expansiunea în principal în America de Nord, dar și în Asia.

Volumul pieței la nivel global pentru echipamente de manipulare a materialelor a crescut semnificativ între ianuarie și septembrie 2021, față de aceeași perioadă a anului precedent. S-a înregistrat o creștere puternică a cererii în toate regiunile. Comenzile din Europa au crescut simțitor în perioada de raportare, în principal datorită cererii de echipamente de depozitare.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut